پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204929
استقلال 2 - تراکتورسازي 3/روزي که ژنرال سر بلند شد
تاریخ انتشار : 1395/02/19 20:46:28
نمایش : 1665
تراکتورسازي با يک بازي هجومي موفق به پيروزي مقابل استقلال شد تا اميدهاي شاگردان پرويز مظلومي به کسب جام در هفته آخر به حداقل برسد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، استقلال روي اشتباهات عجيب مدافعانش اين بازي حساس و حيثيتي را به سرمربي فصل پيش خود باخت. براي تراکتور کاردوسو، رفيعي و نانگ گل زدند و 2 گل استقلال توسط حاج‌محمدي و شهباززاده به ثمر رسيد.

هفته بيست و نهم ليگ برتر   ساعت:18

ورزشگاه : آزادي، تعداد تماشاگر:

داور :حسين زرگر  کمک ها: محمدرضا ابوالفضلي و محمدرضا منصوري

اخطار: سيدمهدي رحمتي (9) از استقلال و فرزاد حاتمي (12)

اخراج: سروش رفيعي (79) و (92) از تراکتورسازي

 

ترکيب استقلال:

 

مهدي رحمتي، حنيف عمران زاده، امين حاج محمدي، اميد نورافکن، ميلاد فخرالديني، فرشيد اسماعيلي، اميد ابراهيمي، خسرو حيدري، جابر انصاري (60 ميلاد شعبانلو)، پروپجيچ ( 46 محسن کريمي)، سجاد شهباززاده

سرمربي: پرويز مظلومي

 

ترکيب تراکتورسازي:

 

محمدرضا اخباري، شجاع خليل زاده، خالد شفيعي،  سعيد آقايي(86  کاردوسو)، محمد ايرانپوريان، مهدي کياني، سينا عشوري، آگستو سزار ( 46 نانگ)، فرزاد حاتمي، سروش رفيعي، بختيار رحماني(91 علي حمودي)

 

شرح گل:

 

1-0 (استقلال): در دقيقه 13سانتر خسرو حيدري با ضربه سر امين حاج محمدي وارد دروازه تراکتورسازي شد.

1-1(تراکتورسازي): دمهدي رحمتي در دقيقه 21 قصد دفع توپ را داشت اما در صحنه اي که مشکوک به خطا بود روي زمين افتاد و آگستوسزار در شلوغي محوطه جريمه دروازه استقلال را باز کرد.

2-1(تراکتورسازي) : سروش رفيعي روي اشتباه فاحش مدافعان استقلال هرکاري که خواست کرد و بعد از دريبل فخرالديني و عمران زاده به راحتي دروازه مهدي رحمتي را باز کرد.

2-2(استقلال) : سانتر فوق العاده ميلاد فخرالديني با ضربه سر ديديني سجاد شهباززاده از بين مدافعان تراکتورسازي به گل دوم استقلال تبديل شد.

3-2(تراکتورسازي): دقيقه 78 نانگ با يک دريبل  فوق العاده امين حاج محمدي را محو کرد و با يک ضربه فني دروازه استقلال را باز کرد.

 

اتفاق ويژه:

 

با شکست استقلال برابر تراکتورسازي حسرت پيروزي اين تيم برابر قرمزهاي تبريزي در ورزشگاه آزادي به 3 سال رسيد. آخرين باري که استقلال موفق شده بود تراکتورسازي را در آزادي شکست بدهد مربوط به ليگ دوازدهم مي شود، جايي که اين تيم توانست تراکتورسازي را در آزادي با تک گل جواد نکونام شکست بدهد.

 

شرح بازي:

 

اگرچه استقلال با گل زودهنگام حاج‌محمدي از تراکتور پيش افتاد اما شاگردان قلعه‌نويي با ميدان‌داري و يورش‌هاي طولي به مرور نبض بازي را در دست گرفتند و پس از به ثمر رساندن گل تساوي توسط سزار با ضربه عالي سروش رفيعي نتيجه بازي را در نيمه اول به سود خود تمام کردند. بازي در نيمه اول حساسيت فوق‌العاده‌اي داشت و استقلال اميدوار با حمايت هوادارانش در نيمه دوم نتيجه را به سود تغيير دهد. اگرچه امير قلعه‌نويي با اين فضا آشناست و نيمه دوم را با تغييراتي آغاز کرده است. اما در نيمه دوم استقلال بازهم مثل نيمه اول باز ي را طوفاني آغاز کرد و موفق شد در دقيقه 47 روي ضربه سر سجاد شهباززاده بازي را به نتيجه تساوي بکشاند. اما بعد از اين گل استقلال حدود 10 دقيقه روي بازي مسلط شد و چند موقعيت خوب را بدست آورد اما بعد از آن تيم اميرقلعه نويي کاملا جريان بازي را در اختيار گرفت و موفق شد گل سوم و پيروزي را به ثمر برساند.

 

بهترين بازيکن:

 

سروش رفيعي به جز گل استثنايي که به ثمر رساند در بيشتر حمله هاي تيمش نقش موثري ايجاد کرد تا نشان دهد بعد از پايان دور سربازي اش تيم ملي انتظار او را مي کشد. حتي کارت قرمز اين بازيکن در دقايق پاياني هم باعث نمي شود او را بهترين بازيکن زمين ندانيم.

 

دقايق حساس:

 

دقيقه 5 : سانتر خسرو حيدري با ضربه سر پروپجيچ به آرامي به بيرون دروازه رفت.

دقيقه 12: سانتر خسرو حيدري را شجاع خليل زاده به کرنر فرستاد.

دقيقه 18 : ضربه ايستگاهي بختيار رحماني به راحتي در دست مهدي رحمتي قرار گرفت.

دقيقه 23: پاس عمقي خسرو حيدري پروپجيچ را در موقعيت عالي قرار داد اما او در هنگام زدن ضربه به زمين خورد و اين موقعيت عالي از دست رفت.

دقيقه 31 : فرار خسرو حيدري از سمت راست و سانتر رو روي دروازه با ضربه سر آرام پروپجيچ همراه شد.

دقيقه 45 : بازهم ابرانپوريان از سمت چپ دفاع استقلال توپ را جلو برد و ضربه اش در دستان مهدي رحمتي قرار گرفت.

دقيقه 54 : ضربه اوت خالد شفيعي را مهدي رحمتي مشت کرد اما در برگشت ضربه چيپ بختيار رحماني به روي دروازه استقلال برخورد کرد.

دقيقه 57 : سانتر سروش رفيعي با ضربه ديدني نانگ همراه شد اما شوت او با اختلاف کم به بيرون رفت.

دقيقه 62 : سانتر خسرو حيدري يه روي دروازه را محمدرضا اخباري در 2 ضرب مهار کرد تا يک خطر جدي روي درواه تراکتورسازي ايجاد نشود.

دقيقه 65 : فشار استقلال روي دروازه تراکتورسازي بي امان است، در اين دقايق سانترهاي پياپي خسرو حيدري را اخباري و مدافعان تراکتورسازي دفع مي کنند تا خطري روي دوازه تيم شان ايجاد نشود.

دقيقه 67: بختيار رحماني روي يک حرکت فردي به محوطه جريمه استقلال زد اما ضربه اش به کنار دروازه مهدي رحمتي برخورد کرد.

دقيقه 70 : ضربه سروش رفيعي از پشت محوطه جريمه به راحتي در دست مهدي رحمتي قرار گرفت.

دقيقه 71 : ضربه ناگهاني بختيار رحماني را مهدي رحمتي با يک واکتش مناسب مهار کرد.

دقيقه 84 : شوت سروش رفيعي با اختلاف زياد به بيرون رفت.

دقيقه 85 : خسرو حيدري روي يک ضربه آزاد قصد داشت مستقيم دروازه جريف را باز کند که شوت او با اختلاف کم به بيرون دروازه رفت.

دقيقه 88 : ضربه سجاد شهباززاده از پشت محوطه جريمه را اخباري به زيبايي به بيرون فرستاد.

دقيقه 92 : بازهم رفيعي دفاع استقلال را به هم ريخت و پاس او به نانگ رسيد که ضربه اين بازي را مهدي رحمتي دفع کرد.

 

در حاشيه:

 

*ميلاد فخرالديني که در تمرين روزهاي گذشته استقلال سرش شکسته بود امروز با سري بانداژ شده بدن خود را گرم کرد.

*پيش از شروع بازي تماشاگران يکي يکي بازيکنان را تشويق کردند.

*بختيار رحماني مورد توجه تماشاگران استقلال است و آنها به شدت او را تشويق مي کنند.

*در حالي که حدود 30 دقيقه ديگر بازي دو تيم شروع مي شود جايگاه تماشاگران تراکتورسازي جاي خالي زياد دارد و بايد ديد آيا مسوولان برگزاري اين مسابقه اين جايگاه را به استقلالي ها اختصاص خواهند داد يا نه.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html